بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

چگونه می توان با مبلغ کمتر خودروهایی با کارکرد بالا خرید؟

بسیاری از مردم در خرید وسایل مورد نیاز زندگی اقتصادی فکر می کنند و بخش مالی ماجرا اهمیت زیادی برای آنها دارد. چگونه می توانیم با پول کم ماشین هایی با کیفیت بالا خرید؟

 

به گزارش تالاب، وقتی دنبال خودروهای ارزان‌قیمت هستید مجبورید که هزینه‌های تعمیر، بیمه، سوخت و فروش دوباره را در نظر بگیرید. بیایید نگاهی به برخی خودروهایی بیندازیم که می‌توانند با بهای پایین خریداری و رانده شوند.

 

خودروهای کوچک

این دسته از خودروها مزیت هزینه‌ای واضحی دارند: این مدل‌ها ارزان هستند و سوخت زیادی مصرف نمی‌کنند. شورلت اسپارک کوچولو مثال خیلی خوبی است. نسخه‌های کارکرده‌ی این خودرو مخصوصاً حالا که مدل جدید 2016 آن معرفی شده ارزان هستند و از نظر مکانیکی نیز قابل‌اعتماد می‌باشند.

 

یکی از نقاط ضعف اسپارک کمبود فضای سرنشینان عقب و فضای بار است بنابراین اگر خواهان خودرویی دوستانه‌تر برای خانواده هستید تویوتا کرولا انتخاب مناسبی است. قیمت فروش دوباره‌ی این خودرو نیز در مقایسه با رقبا اندکی بالاتر دارد و زمان کمتری را نیز به تعمیرگاه مراجعه خواهید نمود.

بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

خودرو ارزان

 

خودروهای میان‌سایز

اگر خواهان خودرویی با ابعاد متوسط هستید، ما مزدا 6 را پیشنهاد می‌کنیم. این خودرو فاکتورهای شخصی‌سازی و هیجان رانندگی بهتری دارد و نمونه‌های دست‌دوم آن بهای مناسبی دارند. اگر جای بارانی یا برفی زندگی می‌کنید ما سوبارو لگاسی را به عنوان یک آلترناتیو معرفی می‌کنیم. این خودرو در بازار دست‌دوم‌ها کم‌پیداست زیرا اکثر خریداران سوبارو را برای همیشه نگاه می‌دارند اما وقتی یک نمونه‌ی خوب پیدا کردید می‌توانید از شر سرویس‌های متعدد خلاص شوید.

بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

خودروهای لوکس و ارزان قیمت

 

خودروهای لوکس قابل‌ خریداری

دنبال خودروی لوکس هستید؟ ما بیوک ورانو را پیشنهاد می‌کنیم. این سدان جمع‌وجور به‌طور شگفت‌انگیزی راحت و آرام بوده و یافتن نمونه‌های کم کارکرد آن کار آسانی است؛ اما یک خودروی دیگر بزرگ‌تر و با پرستیژتر چیست؟ لکسوس را پیشنهاد می‌کنیم که نه‌تنها راحت و لوکس است بلکه کیفیت مثال‌زدنی نیز دارد. مدل‌های سدان ES یا LS و شاید کراس اوور RX نمونه‌های مورد علاقه‌ی شما باشند.

بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

خودروهای ارزان با کیفیت بالا

 

خودروهای کراس اوور و شاسی بلند

پیشنهاد ما در این بخش هوندا CR-V است که یکی از بهترین بازار می‌باشد. اگرچه که بهای ارزانی ندارد اما این خودرو برای رفتن به تعمیرگاه آلرژی دارد. اگر در مورد بودجه‌تان نگرانی بیشتری دارید پس نگاهی به جیپ پاتریوت بیندازید. به خاطر قیمت ارزان این خودرو پرفروش است و در بازار کارکردها نیز به وفور یافت می‌شود.

بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

مشاوره برای خرید خودرو

 

خودروهای اسپورت

در میان خودروهای اسپورت انتخاب ما کاملاً واضح است: مزدا MX-5 میاتا. این رودستر دو سرنشینه رانندگی بسیار سرگرم‌کننده‌ای داشته و به طرز باورنکردنی‌ای خوش‌ساخت است و ربع قرن است که روی خط تولید قرار دارد بنابراین یافتن نمونه‌های کارکرده‌ی آن بسیار آسان است.

 

اگر خودرویی اسپورت با صندلی‌های پشتی می‌خواهید ما هوندا سیویک Si را پیشنهاد می‌کنیم که در دو فرم کوپه و سدان موجود است. این خودرو سریع و قابل‌اعتماد بوده و نسخه‌ی سدان 4 درب آن نیز مناسب خانواده‌ها است.

بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

ابرخودروهای ارزان و اقتصادی

 

خودروهای هیبریدی

اگر خواهان خودرویی هیبریدی هستید ما می‌گوییم که تویوتا را انتخاب کنید چرا که در زمینه ی کارایی سیستم هیبریدی و قابلیت اعتماد این خودروساز حرف اول را می‌زند. پریوس c کوچک‌ترین و کم‌مصرف‌ترین مدل هیبریدی تویوتا است و با بهای بسیار ارزان سوخت در چند وقت اخیر این خودرو به طرز شگفت‌انگیزی ارزان‌قیمت است. اگر فضای بیشتری می‌خواهید ما تویوتا کمری هیبرید را توصیه می‌کنیم.

بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

 

خودروهای پیکاپ

در این بخش ما پیکاپ های میدسایز شورولت کلرادو یا فول سایز سیلورادو را توصیه می‌کنیم. فروش بالا، قابلیت اعتماد خوب در درازمدت و قطعات ارزان این خودروها را به انتخابی خوب بدل کرده‌اند. اگر دنبال تراکی فول سایز هستید می‌توانید نگاهی به جی ام سی سیرا نیز بیندازید. این خودرو لوکس‌تر بوده و اگرچه از نظر ساختاری با سیلورادو یکسان است اما بهایشان در بازار دست‌دوم‌ها فاصله‌ی چندانی با یکدیگر ندارد.

بهترین خودروهای ارزان ویژه افراد اقتصادی + عکس

در بازار انتخاب‌های خوب دیگری نیز وجود دارد بنابراین در هنگام خرید خوب دقت کنید و مسائلی چون هزینه‌های سواری، ارزش دوباره در هنگام فروش و قیمت خرید را نیز در نظر بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت