خودروی جدیدی که وارد بازار خواهد شد + عکس

خودروی جدیدی که وارد بازار خواهد شد + عکس

این خودروی جدید ساخت کشور جمهوری چک که مجوز ورود به ایران را گرفته بزرودی وارد بازار خواهد شد. از مشخصات این خودرو مشخص است خودروی کاملا بروزی است و قدرت 218 اسب بخاری آن با موتور 2000 سی سی بسیار قابل توجه است.

 

به گزارش تالاب کی از مهم‌ترین خبرهای خودرویی سال گذشته، ورود برند اشکودا با خودروی سدان «اکتاویا» به بازار کشور بود اما حالا دومین برند از اشکودا یعنی “سوپرب” نیز در حال ورود به کشور است.

به گزارش تالاب پس از کسب جواز ورود اشکودا اکتاویا به کشور در سال گذشته، شاهد صدور مجوز واردات دومین برند از اشکودا یعنی «سوپرب» (SUPERB) هم در یکی دو روز گذشته هستیم.

 

خودروی جدیدی که وارد بازار خواهد شد + عکس
دومین خودروی سدان شرکت خودروسازی جمهوری چک که امسال در لیست برترین خودروهای سال اروپا قرار گرفت قرار است به همراه برادر بزرگ‌ترش به بازار کشور ما قدم بگذارد.

مجله تالاب براساس اطلاعاتی که پیرامون نسخه مجوز گرفته این خودرو منتشر شده است، در میان خیل عظیم پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در نظر گرفته شده برای این برند معروف اروپایی، تنها مدل 2 لیتری بنزینی این خودرو با حجم دقیق 1984 سی سی وارد کشور خواهد شد که می‌تواند با حداکثر قدرت 218 اسب بخاری خود، حداقل شتابی تقریبا 7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 245 کیلومتر بر ساعتی به ثبت رساند.

خودروی جدیدی که وارد بازار خواهد شد + عکس

 

خودروی جدیدی که وارد بازار خواهد شد + عکس

مقدار مصرف سوخت این پیشرانه در قبال تولید قدرت 218 اسب بخاری هم چیزی حدود 6.5 لیتر به صورت ترکیبی اعلام شده است.

از ویژگی‌های بارز این خودرو  می‌توان به سیستم کنترل دینامیکی شاسی با حالت‌های مختلف رانندگی، فضای پای زیاد و حجم صندوق بار 625 لیتری،  کسب 5 ستاره ایمنی از سازمان‌های اروپایی، سیستم حفظ فاصله ایمن با خودروهای جلویی، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

 

منبع: عصر ایران

جدیدترین مطالب سایت