فراری 6 میلیاردی وارد تهران شد + عکس

فراری 6 میلیاردی وارد تهران شد + عکس

مشخصات فراری که وارد تهران شد 

یکی از گران ترین ماشین های خاور میانه و دنیا چندی پیش وارد ایران و پایتخت شد و با قیمت 6 میلیارد تومان بفروش میرسد در ادامه با سایت تالاب همراه شوید.

 

یکی از علاقه مندان به خودروهای اسپرت ، دست به وارد کردن گرانترین خودرو اسپرت ایتالیایی به کشور زده است . یک ثروتمند ایرانی خودرویی 6 میلیاردی را به کشور وارد کرد و بدون دغدغه ای هزینه های مربوط به اخذ پلاک ملی را برای این خودرو فراری داد .

 

به گزارش تالاب مدلی از خودروی فراری به تازگی توسط شخصی وارد کشور شده و گفته می‌شود حدود ۶ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت. مسابقه برای به میدان آوردن خودروهای سواری گران‌قیمت، در حال اوج گرفتن است.

 

یکی از خودروهایی که صاحب آن حاضر شده همه عوارض بالای آن را پرداخت کند و پلاک ملی برای آن بگیرد «فراری ۴۵۸ ایتالیا» است.

 

فراری 6 میلیاردی وارد تهران شد + عکس

این خودرو اسپورت ایتالیایی به یک موتور ۴.۵ لیتری هشت سیلندر V شکل مجهز شده که قادر به تولید ۵۶۲ اسب بخار قدرت است. با شتاب ۳۳ ثانیه‌ای، می‌توان لقب پرشتاب‌ترین خودروی خیابانی کشور را به این فراری اعطا کرد و در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم نیز این خودرو تا ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد گرفت که از این بابت نیز سرآمد است.

 

این روزنامه در پایان نوشت: این خودرو ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد؛ یعنی به اندازه هزینه کل زندگی تمام عمر یک خانواده شش نفره!

 

جدیدترین مطالب سایت