لیموزین ترامپ که به اندازه تانک امنیت دارد + عکس

لیموزین ترامپ که به اندازه تانک امنیت دارد  + عکس

لیموزین زرهی و جدید ترامپ 

دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا از ماشین لیموزین جدیدش رونمایی کرد در ادامه با تالاب همراه شوید.

 

لیموزین جدید دولتی، خودروی دونالد ترامپ، ریاست جمهوری آینده آمریکا ، موسوم به «The Beast» آماده حرکت است. کادیلاک شماره ۱، در واقع یک تانک است که ۸ تن وزن و ۱۱ میلیون دلار قیمت دارد.

 

به گزارش تالاب مجله آمریکایی «آتوویک»، مقاله ای در باره این خودرو و اطلاعاتی محدود از آن منتشر کرده است، از جمله مصرف آن که ۳۰ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر است. اطلاعات این خودرو بسیار محرمانه می‌باشد، و از اسرار دولتی و امنیت ملی است، و هیچکس حق نزدیک شدن و عکسبرداری از آن را ندارد.

 

لیموزین ترامپ که به اندازه تانک امنیت دارد  + عکس

لیموزین فوق امکان دونالد ترامپ 

 

تایرهای این خودرو ضد گلوله و نارنجک است و در کف آن از فلزی استفاده شده که در مقابل انفجار مقاوم است. ۹ دوربین دیدشب در آن کار گذاشته شده، مخابرات ماهواره‌ای دارد، و شیشه پنجره‌ها همه ضد گلوله هستند و باز نمی شوند، مگر پنجره راننده.

 

اسرار دولتی و امنیت ملی

درها غیرقابل باز شدن هستند، و هیچگونه گاز یا مایع شیمیایی، سمی و یا بیولوژیکی در آن نفوذ نمی‌کند.

 

۹ صندلی برای ۷ نفر سرنشین دارد. درهای آن به سنگینی در هواپیمای بوئینگ است و به هیچ وجه از بیرون باز نمی شود. راننده این خودرو از ماموران امنیتی مخفی است و او کنترل درها را در اختیار دارد. ضخامت این درها به ۲۰ سانت می رسد که در مقابل گلوله و بمب مقاوم است.

 

این خودرو مجهز به مخزن گاز اشک آور برای مقابله با تظاهرات خیابانی است. در درون این خودرو مقادیری از خون مناسب برای ریاست جمهوری ذخیره می شود که در صورت زخمی شدن او و تا رسیدن به بیمارستان بتوان از آن استفاده کرد. شرکت «جنرال موتورز» سازنده این خودرو، یک کاروان ۱۲ تایی از آنها را به قیمت ۱۵ میلیون دلار ساخته است.

 

جدیدترین مطالب سایت