آشنایی با ربات گیتا و حمل کردن وسایل با این ربات

مجموعه : اخبار علمی
آشنایی با ربات گیتا و حمل کردن وسایل با این ربات

آشنایی با ربات گیتا و حمل کردن وسایل با این ربات

 

ربات گیتا ربات جدید کشور ایتالیا میباشد که در ادامه با مزیت های این ربات آشنا شوید ، با ما همراه باشید.

 

ربات گیتا می تواند به دنبال شما بیاید و وسایل شما را تا مسافت های طولانی حمل نماید. این تکنولوژی بسیار جالب به تازگی به بازار آمده است. شرکت ایتالیایی پیاجیو (Piaggio Group) در زمینه تولید محصولات تکنولوژیکی و پیشرفته شهرت زیادی ندارد و بسیاری از افراد آن را با برند وسپا (Vespa) و موتورهای خاطره‌انگیزی که تولید می‌کرد، می‌‌شناسند.

 

اما حالا این کمپانی بعد از معرفی نسخه الکتریکی موتورسیکلت نوستالژیک خود، بخشی مخصوص برای محصولات رباتیک با نام پیاجیو فست فوروارد را راه‌اندازی و از اولین ساخته خود یعنی ربات شخصی گیتا (Gita) رونمایی کرده است.ربات شخصی گیتا که برای حمل و نقل وسایل ساخته شده، توانایی حمل 40 پوند (18 کیلوگرم) از وسایل را دارد. همچنین در صورت وجود نقشه، این ربات به صورت خودکار به مقصد مورد نظر رفته و یا پشت سر شما به حرکت در می‌آید.

آشنایی با ربات گیتا و حمل کردن وسایل با این ربات

از طرفی ربات شخصی گیتا با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت (22 مایل بر ساعت) می‌تواند پا به پای شما و حتی همراه با دوچرخه‌تان حرکت کند. شعاع چرخش تقریبا صفر در این ربات باعث خواهد شد تا هنگام عبور از خیابان، حرکت در پیاده‌رو و مسیرهای گردشی، مشکلی در دنبال کردن‌تان وجود نداشته باشد.

 

در حال حاضر این ربات جدید قرار است به صورت بنگاه به بنگاه (Business-to-Business) و در همکاری با شرکت‌های تجاری آزمایش شود، اما سازندگان تلاش دارند تا در آینده، مدل مصرفی آن را هم روانه بازار کنند.طرح مربوط به ربات شخصی گیتا بسیار جذاب است و همراه با معرفی کامل آن تا دو روز دیگر (دوم فوریه)، سوال‌های بسیاری نیز پیرامون آن مطرح خواهد شد.

 

آیا محصول جدید شرکت ایتالیایی پیاجیو به اندازه‌ای ارزان هست که کاربران بخواهند آن را برای استفاده شخصی و روزمره خریداری کنند؟ همچنین این ربات چه مسافتی را می‌تواند همراه شما باشد؟

 

 به گزارش تالاب اگر شما هم از افرادی هستید که تمایلی به حمل اقلام خریداری‌شده یا رانندگی در خیابان را ندارند، ربات شخصی گیتا می‌تواند همراه مناسبی برای شما باشد. با اینکه ایده مربوط به ربات شخصی گیتا جذاب است، اما کارایی و قیمت قابل قبول، فاکتورهایی هستند که ارزش آن را مشخص می‌کنند.

 

 

جدیدترین مطالب سایت