با این دستگاه جالب قدرتمند شوید + عکس

با این دستگاه جالب قدرتمند شوید + عکس

دستگاهی که قدرت شما را بسیار زیاد می کند

 

اگر می خواهید قدرت بدنی خود را بالا ببرید و وقت باشگاه رفتن ندارید این دستگاه می تواند به کمک شما بیاید.

 

به گزارش تالاب، وسیله های که اختراع شده است روی بدن انسان متصل می شود و از ناحیه کمر باعث تقویت توانایی و نیرو می گردد. لباس رباتی که قدرت انسان را چند برابر می نماید.

 

این لباس در کشور ژاپن ساخته شده است .لباس رباتی نوعی لباس برای دفاع در برابر سارقان و وخلافکاران است این لباس رباتی به تازگی اختراع شده است.

 

به گزارش تالاب این لباس رباتی انسان را از لحاظ فیزیکی بسیار قدرتمند می‌کند. یک فرودگاه در کشور ژاپن به کارگرانی که در آن چمدان‌ها را برای مسافران جابجا می‌کنند، لباسی بیونیک داده است تا راحت‌تر بتوانند کار کنند.

 

این لباس‌های مکانیکی که انسان را شبیه به ربات می‌کنند توسط کارگران اتوبوسرانی این فرودگاه پوشیده می‌شوند

 

که چمدان‌ها را برای مسافران حمل می‌کنند که این لباس به آن‌ها قدرت اضافه می‌دهد تا دیگر در جایی از بدن خود احساس درد نکنند.

با این دستگاه جالب قدرتمند شوید + عکس

دستگاه افزایش قدرت

با این دستگاه جالب قدرتمند شوید + عکس

دستگاهی که قدرت شما را افزایش می دهد

 

این عضو کمکی هیبریدی یا به اختصار HAL توسط یک شرکت رباتیک در ژاپن ساخته شد و سال گذشته از آن رونمایی شد که هدف استفاده از این اعضای کمکی، جلوگیری از وارد شدن درد به کمر و ناحیه پشت انسان است اما همانگونه که گفته شد می تواند در بلند کردن اشیا هم به کمک انسان بیاید.

 

HAL چگونه کار می‌کند؟

زمانی که فردی قصد دارد بدن خود را تکان دهد، سیگنال‌های عصبی از طریق رشته‌های عصبی از سمت مغز به ماهیچه‌های بدن منتقل می‌شوند و باعث حرکت کردن اسکلت ماهیچه‌ای بدن می‌شوند.

با این دستگاه جالب قدرتمند شوید + عکس

دستگاهی که باعث افزایش قدرت می شود

 

بعد از انجام شدن این انتقال در بدن چند بیوسیگنال کوچک روی سطح پوست انسان هم پیدا می‌شود که عضو کمکی هیبریدی می‌تواند این سیگنال‌های کوچک را از طریق سنسورهایی که به سطح پوست متصل هستند دریافت کند.

با این دستگاه جالب قدرتمند شوید + عکس

بر اساس این سیگنال‌های دریافت شده، بخش قدرت متصل به لباس فعال می‌شود و به مفصل‌های کسی که آن را پوشیده است، قدرت کافی را می‌دهد تا اشیای سنگین را بلند کند.

 

جدیدترین مطالب سایت