با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

جاهای دیدنی سوئد

یکی از بروز ترین کشورهای اقتصادی و گردشگری را میتوان به کشور سوئد نام برد ، با اینکه هوای سرد در آنجا طاقت فرساست اما زیبایی خاص آنجا گرمی خاصی را به وجود می آورد با ادامه مطلب از سایت تالاب همراه شوید.

 

مجمع‌الجزایر استکهلم
بزرگترین مجمع الجزایر سوئد یا زنجیره ای از جزایر کوچک، دور پایتخت استکهلم توسعه یافته‌اند و این امکان را به مسافران میدهد که دسترسی راحتی به هزاران جزیره زیبا و بخش کوچکی از مناطقی که دارای سکنه هستند، داشته باشند. به گزارش تالاب برای به حداکثر رساندن لذت تجربه خود می‌توانید کشتی‌های مسافربری که تور مجمع الجزایر را در تابستان به شما پیشنهاد می‌دهد، تجربه کنید و یا گردش در جزیره را امتحان کنید.

 

بعضی از جزایر دست نخورده خانه حیوانات وحشی هستند و مکانی مناسب برای پیاده روی یا قایق رانی به شمار می‌روند. به این ترتیب، درحالیکه دیگران از مسافرخانه‌های زیبا، رستورانهای تجملی و خانه‌های چوبی زرد و قرمز اسکاندیناوی سخن می‌گویند، شما می‌توانید این تجربیات لذت ‌بخش را تجربه کنید. اگرچه شما در این منطقه احساس می‌کنید که مایل ها از شهر دور هستید ولی به راحتی می‌توانید از این جزایر سفری روزانه به استکهلم داشته باشید.

 

با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

جاهای زیبا سوئد 

 

بزرگترین مجمع الجزایر سوئد یا زنجیره ای از جزایر کوچک، دور پایتخت استکهلم توسعه یافته‌اند

 

اسکانه
اسکانه با حاصلخیزترین خاک دنیا در جنوب سوئد قرار دارد. قلعه‌ها و باغ‌های زیبای بسیاری از قرون دوازده تا نوزده در این منطقه برجا مانده است. شما می‌توانید با سفر به اسکانه از طبیعت زیبای دریاچه‌ها، زمین‌های زراعی و جنگل‌ها لذت ببرید. رستوران‌های محلی با غذاهای لذیذی در اسکانه وجود دارند که تجربه‌ی آن‌ها مطمئناً برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

اسکانه با حاصلخیزترین خاک دنیا در جنوب سوئد قرار دارد

 
 جاکموک
جاکموک شهری زیبا در شمال سوئد است که بازار قدیمی آن با بیش از 400 سال قدمت شهرت زیادی دارد. هر ساله این بازار در ماه فوریه فعالیت خود را شروع می‌کند. در جاکموک حتماً خوراکی‌های محلی را امتحان کنید و در بازار به تماشای رقص محلی بی‌نظیر این منطقه بروید. سایت تالاب : موزه‌ی آجته در جاکموک نشان‌دهنده‌ی فرهنگ عمیق مردم این منطقه است. به دلیل قرار گرفتن این شهر در بالای مدار قطب شمال باید در آن انتظار روزهای بی‌پایان در تابستان یا شب‌هایی طولانی در زمستان راداشته باشید.

 

با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

جاکموک شهری زیبا در شمال سوئد است که بازار قدیمی آن با بیش از 400 سال قدمت شهرت زیادی دارد

 
پارک ملی زیردریایی کوسترهیوت
به گزارش تالاب کوسترهیوت اولین پارک زیردریایی ملی سوئد است. این پارک ۴۵۰ کیلومتر مربعی شامل بیشترین تنوع به لحاظ زندگی دریایی است. پارک زیردریایی مورد بحث تقریبا ۲۰۰ نوع مختلف از حیوانات و گیاهان شامل صخره‌های مرجانی در اعماق آب را در برمی‌گیرد. این پارک در جزایر کستر در غرب سوئد واقع شده است و محلی برای زندگی کاستر وادرو جورد (Koster-Väderö Fjord) است. در تابستان توریست ها میتوانند در این پارک به شنا و غواصی و در دیگر زمان های سال به پیاده روی، ماهیگیری و دیدن پرنده ها بپردازند. میهمانان همچنین می‌توانند در کنار خوک های آبی یا گرازهای دریایی در زمانهای مشخصی از سال قایق رانی کنند.

با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

تصاویر جاذبه های دیدنی کشور سوئد 

 

پارک ملی زیردریایی کوسترهیوت، اولین پارک زیردریایی ملی در سوئد می‌باشد

 

 آر
شهر آر در عمودی‌ترین منطقه‌ی شمال اروپا قرار دارد و در طول زمستان امکان دیدن شفق‌های شمالی برای گردشگران در این شهر وجود خواهد داشت. شهر آر رستوران‌ها و مراکز تجاری زیادی دارد اما اغلب برای شرایط مساعد اسکی به این منطقه سفر می‌کنند. دامنه‌های اسکی این شهر امتیاز بالایی در جهان دارند. 

 

با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

شهر آر در عمودی‌ترین منطقه‌ی شمال اروپا قرار دارد

 
ویسبی
ویسبی شهر محصور قرون وسطایی است که “مروارید دریای بالتیک” نامیده می شود و به عنوان شهر میراث جهانی یونسکو اعتبار خوبی به شهر قدیمی وایکینگ ها (Viking)  میدهد. ویسبی شهری تبلیغاتی مسلح در شمال اروپاست که بسیار خوب نگه داشته شده است و طبق گفته یونسکو، دیوارهایش ۷۰۰ سال قدمت تاریخی دارد. این شهر عجیب که با رزهای وحشی و خرابه‌های چند صد ساله پوشیده شده است، زندگی مدرن و ساده اسکاندیناویای امروز را پذیرفته است. در این شهر، خانه‌های مجلل و چوبی ۱۰۰ ساله در کنار خیابانهای پرپیچ و خم سنگفرش شده قرار دارند. نیازی به نگرانی درباره تمام شدن خرابه های دیدنی نیست، چرا که گاتلند ۹۰ کلیسا را در خود جای داده است که بیشتر آنها قبل از قرن ۱۲ ساخته شده اند.

 

با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

کشور سوئد جاهای دیدنی 

 

ویسبی شهر محصور قرون وسطایی است که “مروارید دریای بالتیک” نامیده می شود

 
پارک ملی آبیسکو
این پارک اصلی‌ترین نقطه برای کاوشگران جهت برپایی اردو و تحقیق درباره شفق قطبی است. ایستگاه آسمانی سپیده دم در کوه  نولجا در این پارک قرار دارد، این کوه 900 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است و از دیدنی‌ترین مناظر جهان می‌باشد. در طول تابستان امکان پیاده‌روی در جنگل در کنار دریاچه‌ی ترولسجون برای گردشگران وجود دارد و در ماه‌های زمستان می‌توانند از امکاناتی مانند اسکی استفاده کنند.

 

 با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

پارک ملی آبیسکو اصلی‌ترین نقطه برای کاوشگران جهت برپایی اردو و تحقیق درباره شفق قطبی است

  
سیگتونا (Sigtuna)
پیشنهاد می‌کنیم که تفرجی تاریخی در سیگتونا که قدیمی ترین شهر سوئد است، داشته باشید. سیگتونا، شهری باصفا است که در دریاچه مالارن دراوپلاند (Lake Mälaren in Uppland) در شمال استکهلم واقع شده و در زمان وایکینگ ها حدود سال ۹۸۰ بعد از میلاد مسیح کشف شد.

 

این شهر با وجود اندازه کوچکش، به دلیل اهمیت تاریخی‌ که دارد  هنوز هم شهری پذیرفته شده در میان توریست‌ها به شمار می‌رود. مرکز این شهر قرون وسطایی با مغازه‌های هنری، رستورانهای محلی، کافه های فریبنده و مغازه های لباس ‌فروشی پر شده است.

 

گردش در کلیساهای قرون وسطایی، خرابه ها و سنگ های طلسم شده اطراف این شهر را فراموش نکنید. کلیسای مریم مقدس ساختمانی آجری است که به سبک معماری گوتیک ساخته شده است و مکانی مناسب برای شروع سفرتان در این شهر به شمار می‌رود.

 با جاذبه های گردشگری کشور زیبای سوئد بیشتر آشنا شوید + عکس

سیگتونا، شهری باصفا است که در دریاچه مالارن دراوپلاند در شمال استکهلم واقع شده است

 

جدیدترین مطالب سایت