بهترین هتل های مجلل تایلند (عکس)

بهترین هتل های مجلل تایلند (عکس)

مسافران ایرانی عازم تایلند با بهترین هتل های لوکس این کشور آشنا شوید

در سال های اخیر بسیاری از ایرانیان مقصد تفریحی خود را کشور تایلند انتخاب کرده اند.

 

به گزارش تالاب، معرفی هتل های مجلل در تایلند برای گردشگران ایرانی را قرار داده ایم در ادامه مقاله به بررسی 10 هتل زیبا و مجلل در که در پوکت واقع است می پردازیم. تایلند کشوری است که همه ساله تعداد زیادی از ایرانیان به این کشور سفر می نمایند.

 

پوکت یکی از مقصدهای برگزیده گردشگران ایرانی در سال‌های اخیر به شمار می‌رود و هر ساله تعداد بسیاری برای گذران تعطیلات در این ناحیه به تایلند سفر می‌کنند.

 

با توجه به تعدد هتل‌ ها در این منطقه و تلاش‌ها برای جذب گردشگران با ارائه خدمات باکیفیت، تعدادی از این هتل‌های لوکس و برگزیده پوکت در ادامه معرفی می‌شوند.

 

کشورهای جنوب شرق آسیا به دلیل برخورداری از فرهنگ قدیمی، طبیعت بکر و آثار تاریخی در کنار امکانات رفاهی و تفریحی جذاب یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگران در سطح جهان به شمار می‌روند و در این میان، شهرهای ساحلی تایلند مانند پوکت نقش به سزایی در رونق صنعت گردشگری و در نتیجه رشد اقتصادی این کشور ایفا می‌کنند.

 

به همین دلیل، آشنایی با هتل‌های این منطقه و بهای اقامت در آن‌ها ضروری به نظر می‌رسد. از این رو، فهرستی از برترین و لوکس‌ترین هتل‌های پوکت از نگاه گردشگران ارائه می‌شود.

 

در ضمن شما می‌توانید با کلیک روی اسم هر یک از هتل‌ها، تمامی اطلاعات مربوط به آن و آدرس هتل روی نقشه را مشاهده کنید.

 

هتل لا فلورا پاتونگ (La Flora Resort Patong)

بهترین هتل های مجلل تایلند (عکس)

بهترین هتل تایلند

 

هتلی لوکس که در فاصله ۲ دقیقه‌ای (پیاده) از ساحل، دقیقه از مرکز خرید جانگ سیلون (Jungceylon) و ۵۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد. اتاق‌های این هتل لوکس مجهز به امکانات رفاهی متعددی از جمله اینترنت بی‌سیم، پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای، تلویزیون و نمایشگر دی وی دی و استخر اختصاصی هستند. همچنین مهمانان هتل می‌توانند از ماساژ سنتی تایلندی و جکوزی برای استراحت استفاده کنند. در کنار این امکانات رستوران دریایی هتل انواع مختلفی از غذاهای محلی و بین‌المللی را همراه با موسیقی زنده به مهمانان عرضه می‌کند.

 

این هتل دارای ۵ ستاره و ۶۷ اتاق است.

امکانات هتل: حمام و سرویس بهداشتی به همراه وان و سشوار، کتابخانه، اسپا، سالن ورزشی، سونا، رستوران، اینترنت و پارکینگ رایگان، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، خودپرداز آنلاین، نگهداری چمدان، میز تور، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خشکشویی، کپی و پرینت، اتاق جلسه و کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، فروشگاه‌ها
هزینه اقامت در این هتل در حدود ۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال به ازای هر شب است.

 

سوئیس‌ اوتل (Swissotel Hotel Phuket Patong Beach)

بهترین هتل های مجلل تایلند (عکس)

هتل لوکس تایلند

 

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پوکت است که در فاصله ۴ دقیقه‌ای (به صورت پیاده) از ساحل، ۴۰کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی پوکت و در جوار مرکز خرید جنگ سیلون قرار دارد. اتاق‌های این هتل به دلیل برخورداری از امکانات خاص مانند تلویزیون‌های تخت مجهز به دستگاه نمایشگر دی وی دی و کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی، کف چوبی و حمام‌‌های مجهز به دوش‌های بارانی منحصربفرد هستند. همچنین امکانات دیگری مانند سالن ورزشی، میز تور، پذیرش و نیروی امنیتی ۲۴ ساعته برای رفاه حال مسافران فراهم شده است.

 

این هتل دارای ۵ ستاره و ۳۸۳ اتاق است.

امکانات هتل: سرویس بهداشتی و حمام، سشوار، کمد لباس، ساعت زنگدار، استخر، کلوپ کودکان، غواصی، پینگ پونگ، ماساژ، اسپا، استخر، اتاق بازی، رستوران‌ها (سلف سرویس و منودار)، اینترنت و پارکینگ رایگان، چک این و چک اوت اختصاصی، دستگاه خودپرداز، اینترنت و پارکینگ رایگان، نگهداری چمدان، تبدیل ارز، زمین بازی سرپوشیده، نظافت روزانه اتاق، خشکشویی، کپی و پرینت، اتاق جلسه و کنفرانس، فروشگاه‌ها، اتاق‌های مخصوص ضد آلرژی، اتاق‌های VIP، سالن زیبایی، آسانسور، امکانات ویژه معلولان

 

در حال حاضر، هزینه هر شب اقامت در این هتل در حدود ۳,۶۰۰,۰۰۰ ریال است (قیمت واقعی ۷,۷۰۰,۰۰۰ ریال؛ ۵۰ درصد تخفیف فصلی)

 

هتل ملنیوم (Millennium Resort Patong Phuket)

بهترین هتل های مجلل تایلند (عکس)

هتل لوکس ملنیوم در فاصله ۶ دقیقه‌ای از ساحل و ۵ دقیقه‌ای از مرکز خرید جانگ سیلون (به صورت پیاده) و ۴۵ دقیقه از فرودگاه پوکت قرار دارد. این هتل دارای فضایی کاملا استوایی و مجهز به امکاناتی مانند اسپا، دو استخر روباز و ۵ سالن غذاخوری است. همچنین اتاق‌های هتل مجهز به مبلمان و فضایی دلنشین به همراه تلویزیون متصل به کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی به همراه نمایشگر دی وی دی هستند.

 

این هتل دارای ۵ ستاره و ۴۱۸ اتاق است.

امکانات هتل: سرویس بهداشتی و حمام مجزا دارای وان و سشوار، کمد لباس، ساهت زنگدار، کرایه دوچرخه و خودرو، ماساژ، سالن ورزشی، رستوران‌ها، اینترنت و پارکینگ رایگان، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، نگهداری چمدان، میز تور، تبدیل ارز، چک این و چک اوت اختصاصی، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خشکشویی، کپی و پرینت، اتاق جلسه و کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، سالن زیبایی
هزینه اقامت در این هتل در حدود ۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ازای هر شب به همراه صبحانه است.

 

هتل گریسلند (Phuket Graceland Resort and Spa)

بهترین هتل های مجلل تایلند (عکس)

هتل گریسلند در فاصله ۳ دقیقه به شکل پیاده از نوار ساحلی و ۴۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه پوکت قرار دارد و مجهز به امکانات مدرن و لوکسی مانند ۲ استخر روباز، ۴ سالن غذاخوری، اسپا و بولینگ است. همچنین اتاق‌های هتل دارای تلویزیون‌های متصل به کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای هستند. مهمانان می‌توانند در طول روز به رستوران هتل مراجعه کرده و از انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها لذت ببرند.

 

این هتل دارای ۵ ستاره و ۶۰۰ اتاق است.

امکانات هتل: سرویس بهداشتی و حمام دارای سشوار و وان، استخر، منطقه ساحلی، کتابخانه، جکوزی، زمین بازی، ماساژ، اسپا، اتاق بازی، سالن ورزشی، سونا، بوفه و رستوران‌ها، اینترنت و پارکینگ رایگان، نگهداری چمدان، میز تور، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، کپی و پرینت، اتاق جلسه و کنفرانس، سیستم تهویه مطبوع، مکان‌های مجزا برای افراد سیگاری و غیر سیگاری، فروشگاه‌ها، کرایه خودرو، آسانسور، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، سالن زیبایی، امکانات ویژه برای معلولان
بالاترین هزینه اقامت در این هتل ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال به ازای هر شب است.

 

هتل گراند مرکور (Grand Mercure Phuket Patong)

بهترین هتل های مجلل تایلند (عکس)

این هتل لوکس ۶ دقیقه‌ای از ساحل، ۶۰۰ متری از جاده بانگلا (Bangla) و ۴۰ کیلومتری از فرودگاه پوکت قرار دارد. در این هتل امکانات رفاهی بسیاری برای رفاه و آرامش مسافران تدارک دیده شده است.

 

این هتل دارای ۵ ستاره و ۳۱۴ اتاق است.

امکانات هتل: سرویس بهداشتی و حمام دارای سشوار، کمد لباس، استخر، کلوپ کودکان، دارت، ماساژ، اسپا، سالن ورزشی، رستوران به همراه منوی اختصاصی کودک، اینترنت و پارکینگ رایگان، راهنمای رزرو و تهیه بلیط، نگهداری چمدان، میز تور، تبذیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات خشکشویی، کپی و پرینت، اتاق جلسه و کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، فضای مخصوص استعمال سیگار، آسانسور، اتاق‌های VIP، اتاق‌های خانوادگی
در حال عادی هزینه اقامت در این هتل در حدود ۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال است که در حال حاضر با اعمال تخفیف فصلی به ۴۲۵۰۰۰۰ ریال کاهش یافته است.

 

جدیدترین مطالب سایت