سفری بی نظیر و خاطره انگیز به تایلند

سفری بی نظیر و خاطره انگیز به تایلند

سفر به تایلند

در دنیای امروز صنعت گردشگری (توریسم) به عنوان یکی از مهمترین منابع درآمد کشورهای پیشرفته و در حال توسعه محسوب می شود و کشورهای مختلف همواره در این تلاش هستند وضعیت گردشگری کشور خود را بهبود بخشیده و از حداکثر پتانسیل های موجود توریستی برای جذب هر چه بیشتر توریست استفاده کنند. یکی از موفقترین کشورهایی که طی چند دهه اخیر موفق شده در زمینه صنعت توریسم به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند کشور تایلند است.

 

در میان تورهای آسیایی شاید به بتوان  به جرات ادعا کرد که تور تایلند محبوبترین و پرطرفدارترین تور آسیایی است، تایلند با داشتن موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی که دارد و وجود جنگل های انبوه گرمسیری، سواحل شنی و استوایی و آثار باستانی بسیاری چون معابد، مجسمه های تاریخی و… هر ساله میزبان هزران توریست از سرتاسر دنیا می باشد در میان شهرهای مختلف تایلند، پاتایا از شهرت و آوازه ی بیشتری برخوردار است و شاید دلیل آن را بتوان در جاذبه های منحصر به فردی که این شهر نسبت به دیگر شهرهای تایلند دارد و نرخ پایین هزینه ها در این شهر دانست.

 

سفر به تایلند با تور پاتایا

سفری بی نظیر و خاطره انگیز به تایلند

شهر پاتایا تایلند

پاتایا یکی از ده ها شهر ساحلی تایلند است که در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده و در فاصله ی 165 کیلومتری از برادر خود یعنی شهر بانکوک قرار دارد. شهر پاتایا که مهمترین شهر توریستی تایلند به شمار می رود دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد که با تور پاتایا شما می توانید تک تک این جاذبه های گردشگری را از نزدیک ببینید و خاطرات خوشی را ثبت کنید.

سفری بی نظیر و خاطره انگیز به تایلند

جاذبه های توریستی پاتایا

با تور تایلند شما می توانید به جزایر مرجانی رفته و تردد لنج ها و قایق های ماهیگیری را از نزدیک تماشا کنید و یا این که سوار بر قایق های کف شیشه ای شده و از فاصله ای نزدیک شاهد حیات زیر دریا باشید، اگر خواستید به زندگی زیر آب نزدیک تر شوید و آن را لمس کنید می توانید با تورهای تفریحی که در پاتایا ارائه می شود به غواصی رفته و از سفر خود بیشتر لذت ببرید. اگر اهل تاریخ  هستید و به آثار باستانی علاقه دارید پاتایا به اندازه ی کافی از این نظر غنی می باشد که شما بتوانید از دیدن اماکن تاریخی آن لذت ببرید، معبد مدرن وانسانگ وارارام، و خانه حقیقت از جمله دیدنی ترین جاذبه های تاریخی پاتایا هستند که میتوانید اطلاعات بیشتر درباره آن ها را در وب سایت e-thailand مطالعه کنید..

 

جدیدترین مطالب سایت