معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)

مجموعه : زناشویی
معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)

معرفی بهترین کاندوم های مردانه

کاندوم (به انگلیسی: Condom) پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. این وسیله به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود.

 

سطح برخی کاندوم‌ها برای بالا بردن اطمینان در جلوگیری از بارداری، از مایع اسپرم‌کُش پوشیده شده‌است.کاندومها انواع مختلفی دارند کاندوم از بارداری و عفونت ها جلوگیری کرده و مانع انتقال اسپرم به رحم شده و با این وجود عمل لقاح را در رابطه جنسی از بین میبردکاندوم های زنانه هم وجود دارد که داخل واژن قرار میگیرد و فرقی با کاندوم مردانه ندارد.با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها 

 

بهترین نوع کاندوم

 

کاندوم ها امروزه در انواع مختلفی تولید می شوند و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.تنوع کاندوم ها در زمینه بافت, رنگ, طول و عرض و ضخامت می باشد.با این تنوع ها هر فردی که به دنبال خرید کاندوم باشد می تواند بر اساس سلیقه و احساسات خود خرید نماید.این تنوع در تولیدات کاندم علاوه بر تامین سلیقهای مختلف باعث می شود تا شما بتوانید تجربه جنسی بهتری داشته باشید.شما می توانید برند های مختلف, اندازه های متفاوت و سبک های گوناگون را امتحان کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای بهترین تجربه جنسی تان داشته باشید.

 

انواع کاندوم های در دسترس

 

۳ نوع کاندوم وجود دارد :

 

۱.کاندوم های که از جنس لاتکس درست شده است و در برابر بارداری های ناخواسته و بیماری ها و عفونت های جنسی مقاوم است.

 

۲.کاندوم های که از جنس پلی اورتان (Polyurethane) ساخته شده است و معمولا برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند استفاده میشود.این نوع از کاندوم ها از پلاستیک ساخته شده است و مانند کاندوم های ساخته شده از لاتکس در برابر بارداری و بیماریهای جنسی و عفونت ها مقاوم است.

 

۳.کاندوم های طبیعی که از غشاء حیوانات اهلی درست می شود. این نوع از کاندوم ها مانند دو مدل قبلی در برابر بارداری مقاوم هستند اما این محصولات مقاومتی در برابر بیماریها و عفونت های دستگاه تناسلی ندارند.

 

نکاتی که باید هنگام انتخاب و خرید کاندوم به خاطر داشته باشید :

 

کاندومی را انتخاب کنید که تنگ نباشد.زیرا این موضوع باعث پارگی کاندوم در حین رابطه می شود.کاندومی را انتخاب کنید که بزرگ تر از آلت شما نباشد این موضوع در حین رابطه جنسی باعث عدم کیفیت در رابطه و جدا شدن از آلت را دارد.

 

به نام و برند یک کارخانه اکتفا نکنید.در دنیای امروز هز شرکتی سالانه با صرف میلونها دلار از درآمد خوذ برای تبلیغات و بازاریابی به دنبال تصاحب بازار می باشد.سعی کنید مارکی و جنسی را انتخاب کنید که باعث افزایش کیفیت رابطه شما شود.گول بسته بندی و تجملات رو بسته را نخورید.زیبایی بسته بندی و تجملات آن باعث نمی شود تا شما حس بهتری به رابطه جنسی تان داشته باشید.

 

کاندوم های تهیه شده از لاتکس

کاندوم های تهیه شده از لاتکس امروزه بیش از انواع دیگر کاندوم در دسترس قرار دارد.کاندوم های لاتکس نسب به دیگر جنسها قیمت مناسب تری دارند.لاتکس از ماده ای پلاستیک مانند ولی طبیعی از یک درخت خاص بدست می آید.

 

درصد بسیار بالایی از کاندوم های موجود در بازار از جنس لاتکس می باشد.لاتکس در برابر مواد روان کننده ساخته شده از نفت واکنش نشان می دهد و باعث خرابی کاندوم می شود.

 

بنابراین سعی کنید از مواد روان کننده ای که از نفت ساخته شده است (روغن بچه, وازلین یا لوسیون بدن) استفاده نکنید.

 

معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)

معرفی بهترین کاندوم های مرادانه

 

کاندوم های تهیه شده از مواد غیر لاتکس

 

کاندوم های تهیه شده از موادی غیر از لاتکس بهترین انتخاب برای افرادی است که به لاتکس حساسیت دارند.برخی از افارد نیز این نوع از کاندوم ها را ترجیح می دهند و این انتخاب به دلیل حس متفاوت بین این دو نوع کاندوم است.معمولا کاندوم های غیر لاتکس از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند.از انواع این مواد میتوان به پوست بره ، پلی اورتان، پلی ایزوپرن یا نترل اشاره کرد.

 

کاندوم های زنانه (Female Condom)

 

معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)

معرفی بهترین کاندوم های مرادانه

 

کاندوم های زنانه که به FC نیز مشهور هستند به عنوان یک جایگزین برای کاندوم های مردانه استفاده میشوند.در اصطلاح کاندوم های مردانه را پوشیدنی و کاندوم های زنانه را وارد کردنی یا قرار گرفتنی مینامند! این نوع از کاندوم ها مانند کاندوم های مردانه برای جلوگیری از بارداری های ناخواسته و سرایت بیماری ها جنسی و عفونی استفاده می شود.کاندوم های زنانه اغلب از مواد غیر لاتکس و معمولا از نیتریل ساخته می شود.از کاندوم های زنانه می تواند در واژن یا مقعد استفاده نمود.

 

کاندوم های خاص و جالب

 

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد کاندوم ها انواع مختلفی از نظر جنس دارند.از جمله کاندوم های خاص و جالب, کاندوم های خاردار,میوه ای و یا کاندوم هایی که در تاریکی می درخشند (شب رنگ) برخی از انواع گوناگون کاندوم های خاص و جالب میباشد.همه این مدلها در زمینه مقاومت در برابر بارداری یا بیماری های جنسی و عفونی مقاوم هستند.نکته دیگری که باید در هنگام خرید کاندوم در مورد آن دقیق بود, بررسی تاییدیه سازمان بهداشت یا غذا و داروی کشورتان می باشد.

 

همانطور که گفته شد کاندوم ها انواع مختلفی دارند و شما باید بتوانید با توجه به احساسات و نیاز خود بهترین مدل را برای داشتن یک رابطه سالم و با کیفیت انتخاب نمایید.

 

چیزی که در انتخاب کاندوم مهم است این مورد است که شما کاندومی را انتخاب کنید که باعث جلوگیری از بارداری های ناخواسته و انتفال بیماری های مقاربتی و عفونت های دستگاه تناسلی شود.این دو آیتم مهم در تمام کاندوم هایی که مورد تایید FDA هستند وجود دارد پس باید دقت کنید که کتندومی که تهیه می کنید این علامت را داشته باشد.نکته مهم بعدی در مورد خرید کاندوم تاریخ انقضای آن است. سعی کنید تاریخ انقضا را دقیقا بررسی کنید تا از سالم بودن کاندوم مطمئن شوید.در ادامه شما را با انواع کاندوم های موجود در بازار آشنا میکنیم.

 

۱.کاندوم های شب نما : کاندوم های که در تاریکی میدرخشند

 

معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)معرفی بهترین کاندوم های مرادانه

 

این نوع از کاندوم ها در دسته کاندوم های جالب و عجیب قرار دارند.انتخاب این اسم تنها به دلیل بحث تجاری و تبلیغاتی بودن انتخاب شده است.کاندوم های شب رنگ از نظر جلوگیری از بارداری و بیماریهای جنسی مورد تایید FDA می باشند.کاندوم های شب نما غیر سمی هستند و خطری باری شما ایجاد نمیکنند.حتما قبل از استفاده, کاندوم را به مدت ۳۰ ثانیه در معرض نور قرار دهید و بعد آن را استفاده نمایید.کاندوم های شب نور از سه لایه تشکیل شده اند.لایه درونی و لایه بیرونی این کاندوم ها از لاتکس تهیه شده است.لایه سومی که بین این دو لایه قرار دارد از رنگدانه هایی تشکیل شده است که هیچ آسیبی به شما وارد نمی کند.در زمانی که در تاریکی باشید این رنگ دانه ها شروع به درخشیدن میکنند.

 

معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)معرفی بهترین کاندوم های مرادانه

 

کاندوم های طعم دار

 

کاندوم های طعم دار به کاندوم هایی گفته می شود که دارای یک طعم و یا رایحه خاص هستند.بسیاری از برند ها و مارک های معروف کاندوم ادعا می کنند که طعم ها و رایحه های محصولاتشان باعث ایجاد لذت بیشتر در ابطه جنسی می شود.برخی از این کاندوم ها از نظر رنگ و طعم نیز با هم مطابقت دارند مانند رنگ قرمز برای توت فرنگی یا رنگ زرد برای موز.طعم هایی موجود در بازار بسیار متنوع می باشد.برخی از این طعم ها شامل : نعناع، انگور، پرتقال، موز ، توت فرنگی، شکلات، وانیل، و حتی نوشابه می شوند. این دسته از کاندوم ها نیز مورد تایید FDA می باشند. در هنگام خرید این کاندوم ها دقت کنید که در عصاره و طعم آنها از قند استفاده نشده باشد.زیرا این مورد باعث دردسر همسر و شریک جنسی و ایجاد عفونت های واژن می شود.

 

۳. کاندوم های خاردار

 

معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)معرفی بهترین کاندوم های مرادانه

 

کاندوم خار دار با استفاده از شکل و بافت شان باعث افزایش لذت جنسی برای هر دو طرف (مرد و زن) می شود.برخی از این کاندوم ها دارای دو بخش برآمدگی یا دندانه هستند, یکی در بالا و یکی در قسمت پایینی کاندوم که این دو قسمت باعث ایجاد لذت بیشتر برای زنان می شود.انواع دیگر کاندوم های خاردار هستند که دارای تعداد بیشتری از دندانه ها یا برآمدگی ها هستند.این برآمدگی ها می تواند در لایه بیرونی کاندم خاردار باشد و باعث لذت زنان شود.همچنین در نوعی از این کاندوم ها برآمدگی ها و یا دندانه ها در لایه داخلی و برای لذت بیشتر مرد قرار دارد.

 

۴.کاندوم های گرم کننده

 

معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)معرفی بهترین کاندوم های مرادانه

 

این کاندوم ها نیز از لاتکس ساخته می شود.اما وجه تمایز آنها این است که از لایه نازکی از این ماده ساخته شده اند.این نازکی باعث میشود که فرد در حال برقراری رابطه حس بیشتری از لذت را تجربه کند.این افزایش لذت برای هر دو طرف رابطه از طریق افزایش گرما می باشد.این نوع از کاندوم ها آغشته به نوعی روان کننده میباشند که در صورت تماس با ترشحات طبیعی بدن واکنش نشان داده و شروع به گرم شدن می کند و باعث ایجاد لذت بیشتر در رابطه میشود

 

۵.کاندوم های رنگی

 

معرفی بهترین کاندوم های مردانه (+عکس)

معرفی بهترین کاندوم های مرادانه

 

کاندوم های رنگی معمولا با هر رنگی در دسترس قرار دارند.این تنوع به حدی رسیده است که شما میتوانید کاندوم هایی سه رنگ را نیز تجربه کنید.

 

این نوع از کاندوم ها مانند کاندوم های شب رنگ بیشتر به منظور تبلیغات تولید میشوند و فقط به منظور سرگرمی و تفریح تولید می شوند.اینکاندوم ها با رنگهای متفاوت برای مناسبت های نتفاوت نیز تموجود هستند.

 

به عنوان مثال : کاندوم سیاه و سفید و نارنجی برای هالووین ، قرمز و سبز برای کریسمس، و صورتی و قرمز برای ولنتاین! کاندوم رنگی نیز مانند اکثر کاندوم ها دارای تاییدیه FDA برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماریهای جنسی میباشد.البته در هنگام خرید به وجود آرم FDA روی بسته بندی دقت کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت