غذایی موثر در درمان ناتوانی جنسی

غذایی موثر در درمان ناتوانی جنسی

طرز تهیه غذایی موثر در درمان ناتوانی جنسی 

یکی از مشکلات موجود در روابط زناشویی ناتوانی جنسی می باشد که یکی از راهای درمان این بیماری خوردن غذاهای مغزی است.  با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها

 

یکی از غذاهایی لذیذی که هم طرز تهیه آن ساده بوده و هم دارای خواص بیشماری از جمله درمان ناتوانی جنسیست ، سیر پلو میباشد . در این مطلب از تالاب به شما طرز تهیه این غذای خاص و خوشمزه را آموزش میدهیم.

 

با ما همراه باشید.ناتوانی جنسی در خیلی از افراد وجود دارد و باعث مشکل بین زوجین می شود. به جای استفاده از داروهای شیمایی می توانید از مواد طبیعی و غذاهای خوشمزه برای درمان ناتوانی جنسی استفاده کنید.

 

به گزارش تالاب سیر و کلم برگ مزاجی گرم دارد و با توجه به مواد اولیه آن نظیر گوشت، برنج، لوبیا و روغن حیوانی، بسیار مقوی است و افراد ضعیف به ‌ویژه مبتلا به ضعف توان جنسی می‌توانند از آن بیشتر استفاده کنند.

 

وحید تفضلی دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرز تهیه پلو سیر و کلم را برای رفع ضعف قوای جنسی و تقویت بدن بیان کرد. به‌ گفته وی نکته جالب در این غذا کاربرد حکیمانه ادویه‌ای نظیر سیر، شوید و زردچوبه کنار اجزای اصلی است که علاوه بر بهبود هضم، باعث رفع عوارض و تقویت اثرات مفید آن می‌شود.

 

تفضلی ادامه داد: این غذا در صورت مصرف میزان مناسب و با رعایت فاصله سه‌ساعته از زمان خواب می‌تواند باعث بهبود خواب شود و برای شب امتحان، کنکور و … کمک کننده باشد. برای جلوگیری از مضرات آن بهتر است در پخت برنج از ادویه پلویی، گشنیز و شوید استفاده شود. افزودن نمک در حین خیس کردن برنج، لزوجت آن را که عامل ایجاد گرفتگی‌های کبدی و چاقی است، کاهش می‌دهد.

 

مواد مورد نیاز برای تهیه پلو سیر و کلم برای رفع ناتوانی جنسی

برنج : 500 گرم

کلم خرد شده : یک عدد

لوبیا سبز : 300 گرم

روغن مایع : 2 قاشق سوپ خوری

پیاز داغ : 3 قاشق سوپ خوری

نمک، فلفل، زردچوبه : به ‌میزان لازم

سیر و شوید : 500 گرم

گوشت گوسفند : 500 گرم

ادویه پلویی : یک قاشق چای خوری

روغن حیوانی : 2 قاشق سوپ خوری

زعفران دم ‌کرده : یک قاشق چای خوری

 

طرز تهیه پلو سیر و کلم برای رفع نا توانی جنسی

پیاز را نگینی خرد کرده و تفت دهید.ادویه را به پیاز داغ اضافه کرده و گوشت را درون آن تفت دهید.کمی آب درون آن بریزید و بگذارید تا گوشت نیمه پز شود.

 

کلم خرد شده، لوبیا سبز و سیر و شوید را به ترتیب اضافه کرده و بگذارید تا گوشت و مابقی مخلفات کامل بپزد.در آخر زعفران را اضافه کنید.

 

برنج را آبکش کرده و این مایع را مانند پلوهای مخلوط لا به لای برنج ریخته و دم بگذارید.برای داخل برنج از روغن حیوانی استفاده کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت