طالع بینی مصری مهر ماه

طالع بینی مصری مهر ماه

طالع بینی جالب مصری مهر ماه

 
متولدین دهه اول این ماه افرادی معتدل – باهوش – مردم دوست – بخشنده و هنردوست هستند. این افراد از لحاظ جسمانی دارای تناسب اندام – چهره‎ای سفید و مایل به گندمگون و چشم سیاه هستند.
 
 
از نظر شغلی اغلب این افراد دانشمند – متخصص – سیاستمدار – نویسنده – مصلح اجتماعی و شاغل در رشته‎های هنری می‎باشند. اینان علاقمند به طبیعت بوده از نظر خانوادگی افراد متعادل – خوش برورد و پاكدل هستند .

 

متولدین این دهه اغلب دارای مشخصات ارثی و ژنتیكی بوده و شباهت زیادی به پدربزرگها و مادربزرگها و …. دارند. اغلب این افراد درون‎گرا – فامیل دوست – طرفدار ازدواج‎های فامیلی و زندگی جمعی هستند.

 

 

در امور شلی نیز اغلب طالب كار جمعی می‎باشند. این افراد گاه دچار اشتباهات و مشكلاتی می‎شوند، اما اغلب قادر به رفع و حل و فصل آنها خواهند بود. بعضاً با رفتار غیر ارادی در امور اقتصادی و گاه سیاسی، دچار اشتباهاتی می‎شوند، اما اغلب به اشتباه خودپی برده و به آن اعتراف می‎كنند .

 

طالع بینی مصری مهر ماه

 

متولدین دهه دوم این ماه از لحاظ رفتار و كردار افراطی بوده و دارای عدم ثبات می‎باشند. این افراد اغلب حساس و عصبی – دارای عكس‎العمل تند نسبت به ناملایمات – در ارتباط عاطفی متغیر – در مقابل محبت، محبت افراطی و در مقابل نامهربانی، سخت نامهربان –

 

از نظر اقتصادی كم و بیش موفق – مشكل پسند – در زندگی خانوادگی اغلب منضبط و پرخاشجو و ایرادگر – در امور اجتماعی و سیاسی، افرادی ستیزه‎جو – در درگیریها جسور – حق طلب – اهل مجادله و بحث و گفتگو – كنجكاو و پیگیر در مسائل و بالاخره بر این باورند كه بایستی خوبی را با خوبی و بدی را با بدی پاسخ داد .

 

طالع بینی مصری مهر ماه

 

متولدین دهه سوم این ماه از لحاظ فیزیكی متفاوت بوده برخی دارای اندامی متناسب – قدی متوسط – استخوان درشت – و گاه چاق هستند. برخی دیگر لاغر و ضعیف و دارای اندامی نامناسب بوده و برخی دیگر زیبا و خوش اندام می‎باشند.

 

متولدین این دهه از ماه از لحاظ روانی متعادل – طالب سكون آرامش – دارای زندگی متعارف – نسبت به مسائل دیگران بی تفاوت – در مسائل خانوادگی ناصح دیگران – از نظر زندگی زناشویی خوش شانس و راضی – از نظر شغلی طالب مشاغل كم دردسر – در زمینه تخصصی دقیق و سمج – در زندگی اجتماعی افرادی سازگار – صلح طلب و مردمدار

 

– پرهیز از هرگونه ریسك و خطر – از لحاظ ظاهر نسبتاً خوش پوش و آراسته – خوش برخورد – آرام و باثبات – تا حدی شكاك – متكی به یافته‎ها و تجارب شخص – اهل بحث و مجادله – طالب در امور اجتماعی اغلب طرفدار مكاتب مختلف – در امور اجرایی و بازرسی و تفتیش موفق

 

– در تجارت عموماً ناموفق – درای تنوع در افكار – زمانی عجول و زمای دیگر صبور و منطقی – فعال و بعضاً تنوع طلب در شغل – در زندگی زناشویی اغلب موفق – برخی گرفتار اضطراب و تشویش – بیشتر دارای خصوصیات ارثی و ژنتیكی – در صورت داشتن تربیت دینی و عرفانی، موقعیت خوبی به دست خواهند آورد. همساز با هر موقعیت – شریك و همكار خوب – اما نه چندان مثمر ثمر – از نظر اجتماعی فعال و گروه‎گر است.

 

جدیدترین مطالب سایت